Analýza komunikační kampaně politické strany v krajských volbách – Vendula Rechová
Vendula Rechová
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně politické strany v krajských volbách
Analyzing Communication Campaign of a Political Party in the Regional Election
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikační kampaně Občanské demokratické strany v krajských volbách. Práce je rozdělena do pěti kapitol, které se věnují popisu krajské volební kampaně, teoretickým východiskům marketingové komunikace, metodice výzkumu a následné analýze a návrhům pro ODS do dalších voleb. První kapitola je věnována teorii marketingové komunikace. Jsou zde vysvětleny nástroje …víceAbstract:
This thesis is focused on the analysis of communication campaign of Civic Democratic Party in regional elections. The thesis is divided into five chapters, which are devoted to the description of the regional election campaign, the theoretical bases of marketing communications, research methodology, the following analysis and proposals for ODS to the next election. The first chapter is devoted to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Michaela Musilová
- Oponent: Lenka Veličková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rozpad Občanského fóra a vznik nových politických subjektů - Občanské hnutí a Občanská demokratická strana
Andrea Kšandová -
Občanská demokratická strana a vnitrostranická krize
Karolína Vaverková -
Euroskepticismus a Občanská demokratická strana po vstupu České republiky do Evropské unie
Michal Hromas -
Výroční zpráva politické strany - Občanská demokratická strana
Andrea Polívková -
Občanská demokratická strana-vznik, vývoj a její postavení na politické scéně
Michaela Kořánová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec