Jitka Páralová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Marketing research of customer satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti Kanzelsberger. Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků pobočky Svitavy a analýza získaných dat. Na základě výsledků šetření jsou navrhnuta doporučení a změny, které by měly spokojenost zákazníků zvýšit.
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing research in company Kanzelsberger. The aim of thesis is to analyse customer satisfaction of affiliate Svitavy and analyse gained data. Based on the results of the survey are suggested recommendations and changes, which should increase customer satisfaction.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Páralová, Jitka. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku