Martina Maňáková

Diplomová práce

Firemní filantropie jako nezbytná součást firemní strategie

Corporate philanthropy as an essential part of corporate strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá firemní filantropií jako nezbytnou součástí firemní strategie. Teoretická část definuje firemní filantropii, její jednotlivé nástroje a charakterizuje ji jako součást CSR. Praktická část zobrazuje propracovanou stratgii firemní filantropie na 3 firmách - T-Mobile Czech Republic, a.s., Johnson&Johnson, s.r.o. a Československá obchodní banka a.s. a stejně tak zkoumá postoj veřejnosti …více
Abstract:
Diploma thesis deals with corporate philanthropy as an essential part of corporate strategy. Theoretical part of the thesis defines corporate philanthropy, its instruments and describes it as a part of CSR. Practical part of the thesis shows sophisticated strategy of corporate philanthropy on example of 3 companies - T-Mobile Czech Republic, a.s., Johnson&Johnson, s.r.o. and Československá obchodní …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Kateřina Obadalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16127