Václav Nechyba

Diplomová práce

Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví

Marketing strategy of an online project in the automotive industry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro značku, která se pohybuje v auto moto odvětví. Naplnění cíle bylo dosaženo prostřednictvím zrealizovaného dotazníkového šetření s platnými 187 odpověďmi, určením konkrétních person a vypracováním modelu See-Think-Do-Care. Tento model umožnil vytvořit přesnou komunikaci a 19 kreativ pro jednotlivé zákazníky podle toho, v jaké nákupní …více
Abstract:
The aim of this thesis is to develop a marketing strategy for a brand that operates in the automotive industry. The fulfilment of the objective was achieved through the implementation of a questionnaire with 187 valid responses, the identification of specific personas and the development of the See-Think-Do-Care model. This model allowed to create precise communication and 19 creatives for each customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ondřej Klega

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91762