Negativní kampaně ve volbách do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2010 – Bc. Petra Vaškových
Bc. Petra Vaškových
Master's thesis
Negativní kampaně ve volbách do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2010
Negative campaigning in the 2010 election of the Czech Republic's Chamber of Deputies
Anotácia:
Hlavním cílem předkládané magisterské diplomové práce je zkoumat negativní kampaně před volbami do Poslanecké sněmovny v roce 2010, přičemž důraz je kladen na testování teorie Stergiose Skaperdase a Bernarda Grofmana. Ta je zaměřena na vztah použití negativní reklamy v předvolební kampani jednak vůči postavení strany v systému (vláda či opozice) a dále vůči její oblíbenosti. Práce ukáže, zda bylo ve …viacAbstract:
The main goal of the presented diploma thesis is to analyze negative campaigning used in the electoral campaign 2010 (election to the House of Deputies). The research is focused on testing a theory presented by Stergios Skaperdas and Bernard Grofman. Their theory explains the relationship of the use of negative campaigning both to the position in the political system (government/oposition) and to the …viacKľúčové slová
negativní reklama negativní kampaň politické strany Česká republika volby volby do Poslanecké sněmovny volební kampaně negative ads negative advertising negative campaigning negative campaigns political parties Czech republic elections election to the House of Deputies electoral campaigns
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nolyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Jan Holzer, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
Dopady změn volebních pravidel pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Libor Poskočil -
Komparativní analýza zahraniční politiky v programech českých politických stran pro volby do PSP 2021 s vybranými cíli Koncepce zahraniční politiky z roku 2015
Oldřich Láník -
Volební geografie Těšínska - prezidentské volby a předčasné volby do Poslanecké sněmovny 2013
Zuzana Motyková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
Trendy v politickém marketingu na příkladu voleb do Poslanecké sněmovny 2021 a komunálních voleb 2022
Anna Marie Bukovanská