Ing. Lucie Sára ZÁVODNÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika

Analysis of marketing communication in the organisation AIESEC Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika. AIESEC je neziskovou organizací, proto se opírám o teoretické poznatky z oblasti marketingu v neziskovém sektoru a informace z neziskového sektoru v České republice. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace.
Abstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication in AIESEC organization in the Czech Republic. Since AIESEC is a non-governmental organization (NGO), I am dealing with theoretical knowledge and information of marketing in non-profit sector in the Czech Republic. The practical part consists of SWOT analysis, competitive analysis and marketing research from the area of marketing communications.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Zveřejnit od: 19. 5. 2006
Identifikátor: 4130

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
  • Vedoucí: Mgr. Lenka Ševčíková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZÁVODNÁ, Lucie Sára. Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika