Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika – Ing. Lucie Sára ZÁVODNÁ
Ing. Lucie Sára ZÁVODNÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika
Analysis of marketing communication in the organisation AIESEC Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika. AIESEC je neziskovou organizací, proto se opírám o teoretické poznatky z oblasti marketingu v neziskovém sektoru a informace z neziskového sektoru v České republice. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace.Abstract:
This bachelor thesis analyzes marketing communication in AIESEC organization in the Czech Republic. Since AIESEC is a non-governmental organization (NGO), I am dealing with theoretical knowledge and information of marketing in non-profit sector in the Czech Republic. The practical part consists of SWOT analysis, competitive analysis and marketing research from the area of marketing communications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Zveřejnit od: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁVODNÁ, Lucie Sára. Analýza marketingové komunikace v organizaci AIESEC Česká republika. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová -
Marketing v neziskovém sektoru
Tomáš Bergman -
Marketing v neziskovém sektoru
Markéta Hassmanová -
Marketing v neziskovém sektoru
Zdeněk Červený -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Marketing v neziskové organizaci
Sabina Koutenská -
Marketing v neziskovém sektoru
Barbora Jitka Denigerová