Ke kultuře mluvené formy němčiny jako cizího jazyka ve školských podmínkách Zur Kultur gesprochener Form des Deutschen als Fremdsprache unter schulischen Bedingungen – Marie MOOZOVÁ
Marie MOOZOVÁ
Bakalářská práce
Ke kultuře mluvené formy němčiny jako cizího jazyka ve školských podmínkách Zur Kultur gesprochener Form des Deutschen als Fremdsprache unter schulischen Bedingungen
To the culture of the spoken German as foreign language in the school conditions
Abstract:
Together with the media, family and friends is the school one of the most important distortion factors that affects language learning. I chose this topic because of the dismal state of the spoken language in the school system. The school practices proves us, that there are still today quite a few teachers making by themselves different errors in speaking and still teach young children regardless of …víceAbstract:
Spolu s médii, rodinou a přáteli je škola jedním z nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují učení jazyků. Vybrala jsem si toto téma z důvodu neutěšeného stavu mluveného jazyka ve školských podmínkách. Školní praxe nám prokazuje, že i v této době se můžeme setkat s učiteli, kteří mají ve svém mluveném projevu mnoho chyb, a i přesto však učí malé děti. S tímto problémem se sektávám velmi často a to …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Maroušková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOOZOVÁ, Marie. \textit{Ke kultuře mluvené formy němčiny jako cizího jazyka ve školských podmínkách Zur Kultur gesprochener Form des Deutschen als Fremdsprache unter schulischen Bedingungen}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/2jc8at/.
Jak správně citovat práci
MOOZOVÁ, Marie. Ke kultuře mluvené formy němčiny jako cizího jazyka ve školských podmínkách Zur Kultur gesprochener Form des Deutschen als Fremdsprache unter schulischen Bedingungen. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Jazyková kultura školské komunikace
Klaudie SWIDROVÁ -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výuka českého jazyka jako cizího jazyka u žáků se sluchovým postižením
Lucie BEREŠOVÁ -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová -
Podpora výuky českého jazyka u žáků cizinců v českých základních školách
Hana Taláčková -
Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině
Michaela Augustová