Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí – Bc. Lenka Wehrenbergová
Bc. Lenka Wehrenbergová
Diplomová práce
Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí
Brand Building of Interactive Agency through Social Networks
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá komunikací firemních značek prostřednictvím sociálních sítí a jejich budováním. Značka, která má kromě funkčního významu i symbolický význam, slouží jako pojítko mezi produktem, firmou a (možným) zákazníkem. Ten se dnes nachází na sociálních sítích, na úkor klasických médií, a právě potenciálem těchto sítí pro budování značky se předložená práce zabývá. Za předpokladu …víceAbstract:
This thesis deals with the communication of corporate brands through socio-cial networks and their building. A brand that is in addition to the functional significance and symbolic importance, serving as a link between the product, the company and the (potential) customer. It is nowadays on social networks, at the expense of traditional media, and the true potential of these networks for brand building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WEHRENBERGOVÁ, Lenka. \textit{Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/2jswj4/.
Jak správně citovat práci
Wehrenbergová, Lenka. Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
Puto Puto -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová -
Budování značky s důrazem na sociální sítě
Štěpán Vilímek -
Návrh komunikační strategie značky Urban Decay při vstupu na sociální sítě v ČR
Dominika Wygrysová -
Sociální sítě jako nástroj marketingu značky, a jejich přínosy a rizika
Nikol Jiroutová -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková -
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Kristýna Skokánková -
Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Vít Řezníček