Hra a volný čas u dítěte s poruchou autistického spektra – Nikol HORŇÁČKOVÁ
Nikol HORŇÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Hra a volný čas u dítěte s poruchou autistického spektra
Play and leisure time of child with autism spectrum disorder
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou hry a volného času u dětí s poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem poruch autistického spektra, popisem vybraných poruch, triádou postižení vč. specifických i nespecifických projevů tohoto postižení. Součástí dané kapitoly je také …moreAbstract:
The bachelor thesis addresses the issue of play and leisure time of children with an autism spectrum disorder. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter deals with the theoretical basis of autism spectrum disorders, a description of the selected disorders, a triad of disabilities, inclusive of specific and non-specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2021
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORŇÁČKOVÁ, Nikol. Hra a volný čas u dítěte s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková