Bc. Lukáš Janoušek

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan proposal
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na jednotlivé oddíly marketingového plánu a postup při jejich vytváření. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na vytvoření plánu pro podnik Rostutu, který se zabývá pěs-továním microgreens. Je provedena situační analýza, SWOT …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for a spe-cific company. The thesis includes theoretical part and practical part. Theoretical part focuses on different sections of the marketing plan and methods used in its creation process. In practical part the theoretical knowledge is applied on creation of plan for company Rostutu, which is focused on microgreens farming. Situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management