Bc. Lukáš Janoušek
Bakalářská práce
Marketingový plán
Marketing plan proposal
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na jednotlivé oddíly marketingového plánu a postup při jejich vytváření. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na vytvoření plánu pro podnik Rostutu, který se zabývá pěs-továním microgreens. Je provedena situační analýza, SWOT …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for a spe-cific company. The thesis includes theoretical part and practical part. Theoretical part focuses on different sections of the marketing plan and methods used in its creation process. In practical part the theoretical knowledge is applied on creation of plan for company Rostutu, which is focused on microgreens farming. Situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gqzzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový plán
Marek Hradil