Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu – MgA. Martina HANTYCHOVÁ
MgA. Martina HANTYCHOVÁ
Bakalářská práce
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu
Event Marketing and its Place in the Communications Mix
Anotace:
Práce se zaměřuje na event marketing nejprve z teoretického pohledu. Vysvětluje pojmy event, event marketing, marketingový mix a komunikační mix a dále se věnuje začlenění a postupu plánování event marketingových aktivit do firemní komunikace. Praktická část je zaměřena na konkrétní firmu a její způsoby využívání event marketingu jako komunikačního nástroje. Zahrnuje také analýzu strategických plánů …víceAbstract:
The thesis focuses on event marketing at first from a theoretical point of view. It explains terms event, event marketing, marketing mix and communication mix. It is also deals with a process of integration a planning of event marketing activities in corporate communications. Practical part is focused on the particular company and its ways of using event marketing as a communication tool. It also includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANTYCHOVÁ, Martina. Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketingová strategie ve vybrané společnosti
Robert Novák -
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Veronika KOVÁŘOVÁ -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda -
Strategie event marketingu pro vybranou společnost
Tomáš Kopáček