Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek – Kristýna Topičová
Kristýna Topičová
Bakalářská práce
Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek
Customer’s purchasing decision based on discount offers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv slevových nabídek na nákupní rozhodování zákazníka z různých příjmových skupin. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spjaté s marketingem. Dále se zabývá marketingovými strategiemi, tvorbou cen a cenovými změnami. V neposlední řadě je zde vysvětleno nákupní chování zákazníka a efektivita slevových nabídek dle loajálnosti zákazníků ke značce. V praktické …víceAbstract:
Thesis of this bachelor work is focused on influence of the discounts on decisions of customers from different income groups. The theoretical part explains marketing key concepts. This part also describes marketing strategies, pricing and price changes. The attention is also paid to consumers' behaviour and discount efficiency based on loyalty. The practical part is made by a questionnaire survey. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41739
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: František Štirský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41739
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Factors determining the loyalty of customers using private banking services in the Czech Republic
Karel Huk -
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Rita Vachková -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann
Thuy Trang Dangová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
Denisa Vydrová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.
Martina BRTNICKÁ