Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek – Kristýna Topičová
Kristýna Topičová
Bachelor's thesis
Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek
Customer’s purchasing decision based on discount offers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv slevových nabídek na nákupní rozhodování zákazníka z různých příjmových skupin. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spjaté s marketingem. Dále se zabývá marketingovými strategiemi, tvorbou cen a cenovými změnami. V neposlední řadě je zde vysvětleno nákupní chování zákazníka a efektivita slevových nabídek dle loajálnosti zákazníků ke značce. V praktické …moreAbstract:
Thesis of this bachelor work is focused on influence of the discounts on decisions of customers from different income groups. The theoretical part explains marketing key concepts. This part also describes marketing strategies, pricing and price changes. The attention is also paid to consumers' behaviour and discount efficiency based on loyalty. The practical part is made by a questionnaire survey. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41739
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: František Štirský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41739
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Factors determining the loyalty of customers using private banking services in the Czech Republic
Karel Huk -
Loajalita zákazníků k dm drogerii
Rita Vachková -
Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží
Marie Sázelová -
Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann
Thuy Trang Dangová -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
Denisa Vydrová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.
Martina BRTNICKÁ