Bc. Alice Jelínková

Master's thesis

Experiment v marketingovém výzkumu

The Experiment in marketing research
Abstract:
Ve své diplomové práci se zabývám experimentem v marketingovém výzkumu. Experiment se věnuje problematice zákaznického servisu a in-store komunikaci, která se denně nepochybně dotýká každého z nás. Tuto práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se z počátku zaměřila na výzkum obecně, dále marketingový výzkum a jeho historický vývoj, také současný stav. Dále …more
Abstract:
I engage in experiment in the marketing research in my diploma work. The experiment devotes to the problems of the customer service and in-store communication which is around everybody every day. I dividend my work into two parts, teoretical and practical one. At the beginning of the teoretical part I focused on research as a general next marketing research and its historical development and also present …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Alena Pilná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní