Market Entry Strategy of Porsche AG to China – Bruno Souza Alcantara
Bruno Souza Alcantara
Diplomová práce
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jak společnost Porsche AG vstoupila do pevninské Číny a argumenty pro strategii, kterou společnost používá od svého vstupu na trh, až do posledních let, prostřednictvím případové studie. K dispozici jsou tři kapitoly. První začíná teoretickou studií, analyzuje a popisuje mezinárodní marketingový rámec související s procesem vstupu na mezinárodní trh. Ve druhé kapitole byla …víceAbstract:
The goal of this thesis is to identify, how Porsche AG entered mainland China and the niche arguments for the strategy which the company has been using since its market entry, until the recent years, through a case study. There are three chapters. The first one starts with the theoretical study, analyzing and describing the international marketing framework, related to the international market entry …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82970
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Marija Zlatić
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82970
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge