Bc. Jana Machalová
Diplomová práce
Employer branding
Employer branding
Anotace:
Employer branding provází všechny kapitoly této práce a je popisován v různých kontextech a pojetích. Na jeho teoretických poznatcích je založena první část opírající se jak o tradiční autory, kteří definovali základy tohoto pojmu, tak i o současné studie přinášející nový vhled do problematiky. Díky tomu byl v literární rešerši zachycen všeobecný přehled souvisejících přístupů a konceptů. Na tyto poznatky …víceAbstract:
Employer branding accompanies all chapters of this thesis and is described in different contexts and concepts. The first part is based on his theoretical knowledge, based on both traditional authors who defined the basics of this concept, as well as contemporary studies that bring new insight into the issue. Thanks to this, a general overview of related approaches and concepts was captured in the literature …víceKlíčová slova
značka zaměstnavatele budování značky zaměstnavatele atraktivita zaměstnavatele firemní kultura hodnotová nabídka zaměstnavatele image zaměstnavatele lidské zdroje employer brand employer branding employer attractiveness organizational culture employee value proposition employer image human resources
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b7kh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnotová nabídka zaměstnavatele
Stanislav Švec -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele
Tereza Machová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková -
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová