Bc. Jana Machalová

Diplomová práce

Employer branding

Employer branding
Anotace:
Employer branding provází všechny kapitoly této práce a je popisován v různých kontextech a pojetích. Na jeho teoretických poznatcích je založena první část opírající se jak o tradiční autory, kteří definovali základy tohoto pojmu, tak i o současné studie přinášející nový vhled do problematiky. Díky tomu byl v literární rešerši zachycen všeobecný přehled souvisejících přístupů a konceptů. Na tyto poznatky …více
Abstract:
Employer branding accompanies all chapters of this thesis and is described in different contexts and concepts. The first part is based on his theoretical knowledge, based on both traditional authors who defined the basics of this concept, as well as contemporary studies that bring new insight into the issue. Thanks to this, a general overview of related approaches and concepts was captured in the literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management