Benjamin Britten - Noctural after John D owland Op. 70 – Filip Moravec
Filip Moravec
Master's thesis
Benjamin Britten - Noctural after John D owland Op. 70
Benjamin Britten - Noctural after John Dowland Op.70
Abstract:
Cílem mé diplomové práce Benjamin Britten - Noctural after John Dowland Op. 70 je přiblížit jednu z nejvýznamnějších skladeb pro sólovou kytaru dvacátého století. Zabývám se osobností autora díla, autora předlohy i okolnostmi vzniku kompozice. Dílo také analyzuji z mnoha pohledů - jak obsahových, tak technických a interpretačních. Dále předkládám vlastní interpretační řešení. V závěru se zabývám i …moreAbstract:
The aim of my Diploma Thesis " Benjamin Britten - Noctural after John Dowland Op. 70 is to describe one of the most important pieces for solo guitar of the twentieth century. First, I deal with the personality of the composer of the piece and of the original. I also mention all of circumstances of this composition. I analyze the work from many perspectives - contextual, technical and interpretational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/7586
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2012
- Supervisor: Milan ZELENKA
- Reader: Štěpán RAK
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / field:
Hudební umění / Kytara
Theses on a related topic
-
Organizace spektrální a rytmické složky hudební kompozice za pomocí prostředí PWGL
Darina Žurková -
Software jako strategie hudební kompozice
Miroslav Vrba -
Lidský dech jako základní východisko hudební kompozice
Jakub Rataj -
Hudební kompozice s využitím metod umělé inteligence
Katia Vendrame -
Virtuální prostor jako součást interaktivní hudební kompozice
Jan Rösner -
Hudební kompozice tvořena ruchovou skladbou v seriálu HBO Černobyl
Tomáš Kocourek -
Hudební analýza kompozice Celebration Jazz Mass Karla Růžičky
Jaroslav Bárta -
Sonifikace v hudební kompozici a sound-artu
Jiří Suchánek