Podpora návštěvnosti horského hotelu v Moravskoslezských Beskydech – Alžběta Kováčová
Alžběta Kováčová
Bachelor's thesis
Podpora návštěvnosti horského hotelu v Moravskoslezských Beskydech
The Visit Rate Support of the Hotel in Moravian-Silesian Beskydy
Anotácia:
Má bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem, který je zaměřen na zvýšení spokojenosti hostů hotelu U Kociána. Bakalářská práce je rozdělena do šesti částí. V první části se věnuji marketingu sluţeb v cestovním ruchu se zaměřením na cenu, reklamu, personál a strategii. Následně popisuji marketingový výzkum a jeho metody. V další části charakterizuji hotel a jeho prostředí, ve kterém se nachází …viacAbstract:
My bachelor thesis deals with marketing research , which is focused on improvement in customer satisfaction on hotel Kocian. The bachelor basis is separated into six parts. In first part I am taking a care of the marketing of travel services focusing on price, advertisement, personal stuff and strategy. Then I describe the marketing research and it´s methodology. In the next part I characterize the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/86868
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Simona Matušková
- Oponent: Tomáš Bouchal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁČOVÁ, Alžběta. \textit{Podpora návštěvnosti horského hotelu v Moravskoslezských Beskydech}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/2lcr5m/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBachelor programme / odbor:
Geologické inženýrství / Geovědní a montánní turismus
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
Spokojenost ve stáří v optice českých seniorů
Lucie Pohlová