Politický marketing v předvolebním období – Inesa Baghdasarjan
Inesa Baghdasarjan
Master's thesis
Politický marketing v předvolebním období
Political marketing in the pre-election period
Anotácia:
Cílem diplomové práce je rozbor marketingových strategií strany ČSSD a hnutí ANO 2011 v krajských volbách 2016. Dále si práce klade za cíl analyzovat jejich mediální obraz ve vybraných ekonomicko-politických týdenících (Euro, Respekt, Týden). Na základě obsahové analýzy týdeníků a kvalitativních rozhovorů se pokusí zodpovědět na následující otázky: Jak se odlišovaly marketingové strategie ČSSD a ANO …viacAbstract:
The purpose of this thesis is to analyze strategies of political marketing of the Czech Social Democratic Party and the political movement ANO 2011 in the Czech regional elections 2016. Furthermore, the work aims to analyze their media image in selected economic and political weeklies (Euro, Respect and Week). This thesis will attempt to answer the following questions through content analysis and qualitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53030
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 1. 2017
- Vedúci: Karel Müller
- Oponent: Kamil Fleissner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53030
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
Adéla Kolouchová -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Základní atributy značek ČSSD a ODS 2002-2013 ve volebních kampaních
Miloš Gregor -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média
Jan ULLMANN -
Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008
Eva Opatrná -
Politický marketing na sociálních sítích
Anna PILNAJOVÁ