Školní integrace dětí se zdravotním postižením – Martina Melková
Martina Melková
Bakalářská práce
Školní integrace dětí se zdravotním postižením
School Integration of Children with Disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala problematikou a možnostmi integrace žáků se středním mentálním postižením do základní školy běžného typu. Hlavním cílem předložené bakalářské práce bylo seznámit se s problémem začleňování dětí se zdravotním postižením do běžného kolektivu vrstevníků a to především při absolvování školní docházky. Seznámili jsme se se systémem vzdělávání žáků se zdravotním postižením a …víceAbstract:
This thesis deals with the problems and possibilities of integration of pupils with moderate mental disabilities into the common primary school. The main aim of this thesis is to become familiar with the problem of integrating disabled children into normal peer groups, especially when schooling. We become familiar with the system of education of students with disabilities and the development of intact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012
Zveřejnit od: 25. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Martina Holická
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Melková, Martina. Školní integrace dětí se zdravotním postižením. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva