Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu – Mgr. et Mgr. Eva Doležalová
Mgr. et Mgr. Eva Doležalová
Rigorózní práce
Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
The analysis of support measures for pupils with physical disabilities in the inclusive environment of mainstream schools
Anotace:
Rigorózní práce a výzkumný projekt se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol. Teoretická část rigorózní práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola definuje termín inkluze a inkluzivní vzdělávání. Zde je nastíněna aktuální vzdělávací politika v České republice a také v zahraničí. Kapitola obsahuje …víceAbstract:
The Rigorous thesis and the research project follow up the identification and analysis of the effectiveness of the use of support measures for pupils with physical disabilities in the inclusive environment of primary schools. The theoretical part of the rigorous thesis is separated into three chapters. First chapter defines the term inclusion and inclusive education. Here is outlined the current educational …víceKlíčová slova
inkluze inkluzivní vzdělávání žák s tělesným postižením podpůrná opatření pedagogicko-psychologické poradenské služby speciálně pedagogické centrum rodina škola podpora speciální pedagog inclusion inclusive education pupil with physical disability support measures pedagogical-psychological counseling services special education centre family school support special educator
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zksuy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽALOVÁ, Eva. \textit{Analýza podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu}. Online. Rigorózní práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/2ly3ev/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparace potřeb u klientů pedagogicko-psychologické poradny
Petra Šebková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Činnost a financování pedagogicko-psychologických poraden
Jana Štrublová -
Dostupnost poradenských služeb pedagogicko–psychologických poraden v kraji Vysočina
Ivana Šebková -
Pedagogicko-psychologické poradenství na základní škole v Kunovicích
Markéta Němcová -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inclusive education for children from marginalized Roma communities
Terézia Bednárová