Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku – Bc. Petra Lopourová
Bc. Petra Lopourová
Bakalářská práce
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Creating integrated cirricula for pre-school education with emphasis on physical component
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání. Tyto plány jsou zaměřeny na propojení pohybu se všemi vzdělávacími oblastmi. Cílem metodické části práce je vytvoření tematických plánů, s ohledem na uspokojení přirozené potřeby pohybu dětí, využitelných v předškolním vzdělávání. Tematické plány obsahují pohybové činnosti, které vedou k prohlubování a upevňování …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with creating integrated curricula for pre-school education. These programmes are aimed at interconnecting physical activities with all the spheres of education. The target of the methodological part of the thesis is creation of curricula regarding satisfaction of children´s natural needs to move which can be exploited in pre-school education. The programmes contain physical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n8v1x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedoucí: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
- Oponent: Mgr. Daniela Jonášová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Projekt integrované tematické výuky v hodinách dějepisu na ZŠ: Archeologie vrcholného středověku na Žďársku
Michal Bednář -
Integrované tematické vyučování
Jana MAJEROVÁ -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
English language course for preschool children
Petra Humlíčková -
Možnosti využití učení v pohybu u dětí mladšího školního věku na základě doporučení pokusného ověřování programu Pohyb a výživa na vybrané základní škole.
Martina Obrdlíková -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová -
Pohyb jako prostředek divadelního vyjádření při práci s dětmi ve věku od 8 do 11 let
Juliána Vališková