Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené – Mgr. Jana TULACHOVÁ
Mgr. Jana TULACHOVÁ
Diplomová práce
Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené
Actual Babyboom in marketing communication - communication with the target group of mothers on maternity leave.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikací s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zaměřuje se na matky s dětmi do věku 3 let z pohledu nabídky služeb zaměřených na vol-nočasové aktivity. Cílem práce je zjistit, jaká média a způsoby komunikace tato skupina upřednostňuje a odkud čerpá informace při výběru služby pro děti. Dále se snaží odpovědět na otázky, jak ovlivňují životní styl a příjem rodiny …víceAbstract:
This Diploma thesis addresses the communication with a target group of mothers on ma-ternity leave. Is focusing on mothers with children up to 3 years old from the view of ser-vices for leisure activities. The aim of the thesis is identify which media, what kind of communication this group prefer and how these services influent thein lifestyle and house-hold income. Part of the analysis is also findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TULACHOVÁ, Jana. \textit{Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/2mey0w/.
Jak správně citovat práci
TULACHOVÁ, Jana. Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matek na mateřské dovolené. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Matky na rodičovské dovolené a jejich aktivita na sociálních sítích
Veronika Černohorská -
Proměna profese a kariérní identity u matek na mateřské a rodičovské dovolené
Fatima Adday -
Pohybová aktivita matek na mateřské a rodičovské dovolené na Vyškovsku
Kateřina MEDKOVÁ -
Jak vnímají matky na rodičovské dovolené svou situaci a návrat do zaměstnání.
Tereza MAMAKOVÁ -
Setkávání matek jako forma sdílené svépomoci a aktivit proti sociální izolaci na mateřské či rodičovské dovolené
Michala Patakiová -
Vliv reklamy na matky na mateřské dovolené
Andrea Sitterová -
Problémy matek na mateřské a rodičovské dovolené a možnosti jejich řešení z pohledu Sociálního pedagoga
Vladimíra Dolejšová -
Komparace systému mateřské a rodičovské dovolené v České republice a Spolkové republice Německo
Pavla Krchová