Bc. Tomáš Šugár
Bachelor's thesis
Tvorba online herního magazínu Neogamer
Creation of the video game magazine Neogamer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou online herního magazínu Neogamer.cz. V teoretické části se věnuje problematice online herní žurnalistiky, redakčním systémům v prostředí Webu 2.0 a online marketingu v oblasti propagace médií. Praktická část je zaměřena na samotný proces tvorby online magazínu Neogamer. Analyzuje trh, v jehož rámci magazín vzniká, a popisuje vlastní postup tvorby stránek. Důraze je …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to a creation of the online video gaming magazine Neogamer.cz. The theoretical part deals with the issues of video gaming journalism, the editorial systems on the Web 2.0 and the online marketing in the field of media propagation. The theses analyses the market, in which the magazine is beeing created, and describes the process of the creation of the Neogamer magazine …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ad8m1/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Leo Nitče
- Reader: Mgr. Tomáš Bártek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Journalism
Theses on a related topic
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Etický problém komunikace veřejnoprávních novinářů na online sociální síti Twitter
Klára Ješinová