Denisa Skálová

Diplomová práce

Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku

Media strategy trends with focus on the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce Trendy mediálních strategií se zaměřením na Českou republiku poskytuje čtenáři ucelený přehled o využívání médií v marketingové komunikaci a trendech v této oblasti, doplněný o pohled do blízké budoucnosti. Cílem diplomové práce je provedení analýzy současných trendů v oblasti mediálních strategií, zjištění, zda se podíl nových médií v rámci mediamixu bude dále zvyšovat a také porovnání …více
Abstract:
The thesis Media strategy trends with focus on the Czech Republic provides the reader with a comprehensive overview of the use of media in marketing communications and trends in this area, complemented with future perspectives. The thesis aims to analyze the current trends in media strategies, to determine whether the new media share in the mediamix will continue to grow and also to compare global …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Pavel Heřmanský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44454