Viktorie Mašková

Master's thesis

China's Belt and Road Initiative (BRI) as a nation branding tool

Čínská Nová Hedvábná stezka jako nástroj nation brandingu
Anotácia:
Tato diplomová práce studuje Čínskou Novou Hedvábnou stezku ve vztahu k teorii nation brandingu. Zaměřuje se na potenciál využití této iniciativy v Čínské nation brandingové strategii. První kapitola se zabývá umístěním teorie nation brandingu v současné teorii mezinárodních vztahů se zaměřením na její multidimenzionalitu. Druhá kapitola se věnuje tématu Nové Hedvábné stezky v kontextu multidimenzionálního …viac
Abstract:
This Master thesis study Chinese Belt and Road initiative in connection to the nation branding theory. It focuses on the potential use of the initiative in a nation branding strategy by China. The first chapter follow the placement of the nation branding theory in current IR theory with the emphasis on its multidimensionality. The second chapter pursue the topic of the Belt and Road initiative in the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
  • Vedúci: Jeremy Alan Garlick
  • Oponent: Gaziza Shakhanova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91055