Barbora TŮMOVÁ

Bakalářská práce

Návrh propagační strategie pivovaru Kocour

Proposal of promotional strategy of brewery Kocour
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu současné propagační strategie pivovaru Kocour a následné navržení nové propagační strategie. Tato strategie má zvýšit povědomí zákazníků o pivovaru a také upevnit jeho postavení na trhu. Pivovar sídlí v Ústeckém kraji ve městě Varnsdorf. Pivo Kocour se ovšem prodává po celé České republice. V práci popisuji historii pivovaru a také jeho konkurenci, kterou jsou především …více
Abstract:
The thesis focuses on analyzing the current promotional strategy of brewery Kocour and the subsequent drafting of a new promotional strategy. This strategy is intended to increase customer awareness of the brewery and also consolidate its market position. The brewery is based in Ustecký region in Varnsdorf. However, beer Kocour is beeing sold throughout the Czech Republic. The thesis describes history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TŮMOVÁ, Barbora. Návrh propagační strategie pivovaru Kocour. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management