Návrh propagační strategie pivovaru Kocour – Barbora TŮMOVÁ
Barbora TŮMOVÁ
Bakalářská práce
Návrh propagační strategie pivovaru Kocour
Proposal of promotional strategy of brewery Kocour
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu současné propagační strategie pivovaru Kocour a následné navržení nové propagační strategie. Tato strategie má zvýšit povědomí zákazníků o pivovaru a také upevnit jeho postavení na trhu. Pivovar sídlí v Ústeckém kraji ve městě Varnsdorf. Pivo Kocour se ovšem prodává po celé České republice. V práci popisuji historii pivovaru a také jeho konkurenci, kterou jsou především …víceAbstract:
The thesis focuses on analyzing the current promotional strategy of brewery Kocour and the subsequent drafting of a new promotional strategy. This strategy is intended to increase customer awareness of the brewery and also consolidate its market position. The brewery is based in Ustecký region in Varnsdorf. However, beer Kocour is beeing sold throughout the Czech Republic. The thesis describes history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TŮMOVÁ, Barbora. Návrh propagační strategie pivovaru Kocour. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar
Filip Bártek -
Podnikatelský záměr a plán pro minipivovar v Táboře
Jakub Jeníček -
Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
Andrea Vágnerová -
Problematika propagace násadních kvasnic v minipivovaru
Veronika Bloudková -
Tradice výroby piv se sníženým obsahem cukru a piv nealkoholických, podpora prodeje
Renata Khanbekova