Ing. Anna Brejchová

Master's thesis

Efektivní nástroje pro získání klientů v gastronomii.

Effective tools for obtaining clients in gastronomy.
Abstract:
Jedním z předpokladů úspěšného podnikání v gastronomických službách je soustavné mapování konkurence a péče o spokojenost zákazníků. Jako provozovatelka vinárny si tento fakt uvědomuji, a proto je má práce zaměřena na posouzení efektivity vybraných marketingových nástrojů v mém i v konkurenčních podnicích. Cílem předkládané práce je monitoring deseti vybraných vináren a vinoték (vinných šenků) lokalizovaných …more
Abstract:
One of the main prerequisitions to succeed in gastronomy is to care for clients, provide best possible service, attend thein needs and wishes. Also regular maping of competitors is very important. I am very well aware of these facts being wine bar manager therefore my thesis follows efficiency of particular marketing tools within my working environment and competitors alike. The target of my thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 8. 2014
  • Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
  • Reader: Ing. Blanka Zimáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze