Efektivní nástroje pro získání klientů v gastronomii. – Ing. Anna Brejchová
Ing. Anna Brejchová
Master's thesis
Efektivní nástroje pro získání klientů v gastronomii.
Effective tools for obtaining clients in gastronomy.
Abstract:
Jedním z předpokladů úspěšného podnikání v gastronomických službách je soustavné mapování konkurence a péče o spokojenost zákazníků. Jako provozovatelka vinárny si tento fakt uvědomuji, a proto je má práce zaměřena na posouzení efektivity vybraných marketingových nástrojů v mém i v konkurenčních podnicích. Cílem předkládané práce je monitoring deseti vybraných vináren a vinoték (vinných šenků) lokalizovaných …moreAbstract:
One of the main prerequisitions to succeed in gastronomy is to care for clients, provide best possible service, attend thein needs and wishes. Also regular maping of competitors is very important. I am very well aware of these facts being wine bar manager therefore my thesis follows efficiency of particular marketing tools within my working environment and competitors alike. The target of my thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/6643/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2014
- Supervisor: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Reader: Ing. Blanka Zimáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Analýza volnočasových sportovních aktivit příslušníků Policie České republiky
Michal Šenk -
Základní úpoly v přípravě bezpečnostních složek
Michal Šenk -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová