Use of Authentic Materials in ELT – Mgr. Ivana Galetová, Ph.D.
Mgr. Ivana Galetová, Ph.D.
Diplomová práce
Use of Authentic Materials in ELT
Use of Authentic Materials in ELT
Anotace:
Práce se zabývá využitím autentických materiálů ve výuce anglického jazyka na základních školách. Sestává ze dvou částí: teoretické, která se opírá o literaturu, a praktickou, která je založena na praktickém využití autentických materiálů ve výuce. Práce obsahuje obrazovou přílohu a DVD s audiovizuální nahrávkou vyučovacích hodin, které byly základem pro praktickou část.Abstract:
The work deals with use of authentic material in English language teaching at primary schools. It consists of two parts: a theoretical one, which is based on literary sources, and a practical one, which is based on practical use of authentic materials in teaching. The work includes a visual appendix and a DVD with audiovisual record of lessons, which were the base for the practical part.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gsam5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Návrh učební pomůcky pro výuku učiva o dani z přidané hodnoty pro střední školy
Barbora Mikulecká -
Vytvoření učební pomůcky pro výuku prakticky a technicky orientovaných předmětů na základní škole.
Filip Schwarz -
Návrh učební pomůcky - Kompostér
Lucie Sodomková -
Učební pomůcky pro výuku digitální techniky pro základní školy
Tomáš Podhrázký -
Střední odborné školy a učební pomůcky – zaměření na obor kuchař
Alžběta Brokešová