Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží – Bc. Vendula Janků
Bc. Vendula Janků
Diplomová práce
Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží
After-Sales Behaviour of Sales Force of Consumer Goods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním prodejců po prodeji spotřebního zboží. Zejména co by měli, nebo neměli dělat, aby si zákazníka udrželi. Teoretická část je zaměřena na prodej a úlohu prodejce, na chování prodejců po prodeji, CRM – tedy na řízení vztahu se zákazníky a v poslední řadě na KCRM – řízení vztahu s klíčovými zákazníky. V aplikační části je realizován marketingový průzkum, aplikovaný na …víceAbstract:
Thesis deals with the after-sales befaviour of consumer goods. In particular chat they should or should not do, to keep thein customers. The theoretical part foceses on the sales and role of salesmen, CRM – Customer Relation Management and KCRM – Key Customer Relation Management. In the application part is carried out marketing research, applied to two different retailers from different sector. The …víceKlíčová slova
Chování po prodeji prodejce běžný zákazník klíčový zákazník reklamace věrnostní program CRM – Řízení vztahu se zákazníky KCRM Řízení vztahu s klíčovými zákazníky After-sales behaviour seller regular customer key customer warranty claim loyalty program CRM – Customer Relation Management Key Customer Relation Management
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ga92q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková -
Zpětná vazba jako nástroj knihoven pro řízení vztahu s institucemi, lidskými zdroji a uživateli
Markéta Bočková -
Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Žaneta Reková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Řízení vztahů se zákazníky firmy Ramirent s. r. o., s cílem posílení její konkurenceschopnosti
Jakub Prokop -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová