Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží – Bc. Vendula Janků
Bc. Vendula Janků
Master's thesis
Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží
After-Sales Behaviour of Sales Force of Consumer Goods
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním prodejců po prodeji spotřebního zboží. Zejména co by měli, nebo neměli dělat, aby si zákazníka udrželi. Teoretická část je zaměřena na prodej a úlohu prodejce, na chování prodejců po prodeji, CRM – tedy na řízení vztahu se zákazníky a v poslední řadě na KCRM – řízení vztahu s klíčovými zákazníky. V aplikační části je realizován marketingový průzkum, aplikovaný na …moreAbstract:
Thesis deals with the after-sales befaviour of consumer goods. In particular chat they should or should not do, to keep thein customers. The theoretical part foceses on the sales and role of salesmen, CRM – Customer Relation Management and KCRM – Key Customer Relation Management. In the application part is carried out marketing research, applied to two different retailers from different sector. The …moreKeywords
Chování po prodeji prodejce běžný zákazník klíčový zákazník reklamace věrnostní program CRM – Řízení vztahu se zákazníky KCRM Řízení vztahu s klíčovými zákazníky After-sales behaviour seller regular customer key customer warranty claim loyalty program CRM – Customer Relation Management Key Customer Relation Management
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ga92q/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Řízení vztahů s obchodními partnery s využitím SW produktů SAP
Vladimír Novotný -
Zpětná vazba jako nástroj knihoven pro řízení vztahu s institucemi, lidskými zdroji a uživateli
Markéta Bočková -
Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Žaneta Reková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Řízení vztahů se zákazníky firmy Ramirent s. r. o., s cílem posílení její konkurenceschopnosti
Jakub Prokop -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová