Bc. Vendula Janků

Master's thesis

Chování prodejců po prodeji spotřebního zboží

After-Sales Behaviour of Sales Force of Consumer Goods
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním prodejců po prodeji spotřebního zboží. Zejména co by měli, nebo neměli dělat, aby si zákazníka udrželi. Teoretická část je zaměřena na prodej a úlohu prodejce, na chování prodejců po prodeji, CRM – tedy na řízení vztahu se zákazníky a v poslední řadě na KCRM – řízení vztahu s klíčovými zákazníky. V aplikační části je realizován marketingový průzkum, aplikovaný na …more
Abstract:
Thesis deals with the after-sales befaviour of consumer goods. In particular chat they should or should not do, to keep thein customers. The theoretical part foceses on the sales and role of salesmen, CRM – Customer Relation Management and KCRM – Key Customer Relation Management. In the application part is carried out marketing research, applied to two different retailers from different sector. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní