Bc. Brůnová Brůnová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posouzení marketingové komunikace házenkářského klubu Baník Karviná a následná formulace návrhů ke zlepšení. Teoretická část je zaměřena na významem marketingu a marketingového mixu ve sportovní sféře, která je pro tuto práci klíčová. Dále se zabývá popisem všech podstatných prvků marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Následuje charakteristika vybrané …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the handball club Baník Karviná and the subsequent formulation of proposals for improvement. The theoretical part is focused on the importance of marketing and marketing mix in the sports sphere, which is crucial for this work. It also deals with the description of all essential elements of marketing communication and marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2022
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné