Marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. Brůnová Brůnová
Bc. Brůnová Brůnová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posouzení marketingové komunikace házenkářského klubu Baník Karviná a následná formulace návrhů ke zlepšení. Teoretická část je zaměřena na významem marketingu a marketingového mixu ve sportovní sféře, která je pro tuto práci klíčová. Dále se zabývá popisem všech podstatných prvků marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Následuje charakteristika vybrané …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the handball club Baník Karviná and the subsequent formulation of proposals for improvement. The theoretical part is focused on the importance of marketing and marketing mix in the sports sphere, which is crucial for this work. It also deals with the description of all essential elements of marketing communication and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/wcpk1/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRŮNOVÁ, Brůnová. \textit{Marketingová komunikace vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/2nar9m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jindřich Slunéčko -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová