Český trh hobbymarketů z pohledu spotřebitele – Tereza Němečková
Tereza Němečková
Bakalářská práce
Český trh hobbymarketů z pohledu spotřebitele
The Czech Market of Hobby Markets from the View of Consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na český trh hobbymarketů a to z pohledu spotřebitele. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá spotřebitelem, jeho chováním na trhu a procesem segmentace trhu. Ve druhé kapitole se zabývám třemi největšími firmami na trhu a to konkrétně společnostmi Hornbach Baumarkt CS, OBI a Bauhaus. Třetí kapitola je zaměřena na společnost Hornbach a její privátní …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the Czech market of hobby markets from the view of consumers. The work is divided into four parts. The first chapter looks into the behaviour of consumers and the process of market segmentation. The second part is about three biggest companies on the Czech hobby market, which are Hornbach Baumarkt CS, OBI and Bauhaus. The third chapter is focused on the company Hornbach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49956
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Corruption in the Czech Republic. A situation analysis from the point of view of German companies in the Czech market
Anna-Lena Lochman -
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Experience of foreigners in the Czech job market
Andrei Kalii -
Czech market of mortgage loans before and after the crisis in the USA and the Czech Republic
Nikola Bernátová