Bc. Jakub Krása

Master's thesis

Plán uvedení nového výrobku na Český trh

Launch of new product on the Czech market
Abstract:
Cílem práce je zjistit, zda je možné uvést nový alkoholický nápoj na český trh. K splnění tohoto cíle byla využita analýza prostředí trhu, marketingové metody úspěšného zavádění výrobku na trh a dotazníkové šetření. Pomocí získaných dat jsem vytvořil návrh zavedení daného výrobku prostřednictvím marketingové strategie. Podle dotazníkového šetření bylo zjištěno, že zavedení výrobku na český trh je reálné …more
Abstract:
The aim is to determine whether it is possible to introduce a new alcoholic beverage on Czech market. To fulfill this goal was based on an analysis of the market environment, marketing techniques of successful market introduction and survey. Using the obtained data, I created a proposal for the introduction of a product through marketing strategies. According to a marketing survey, it was found that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní