Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris – Thanh Hang Nguyen
Thanh Hang Nguyen
Master's thesis
Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Marketing communication of brand L’Oréal Paris
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Loréal Paris v rámci dekorativní kosmetiky. V teoretické části jsou popsány marketingové, komunikační strategie a nástroje. Dále co je to značka, jaké má hodnoty a prvky. Praktická část se zaměřuje na světový kosmetický trh a analýzu českého dekorativního trhu. Nechybí ani představení společnosti Loréal a jejího portfolio. Seznámíme se značkou …moreAbstract:
Diploma thesis is focused on marketing communication of a brand Loréal Paris in decorative cosmetics. Marketing strategy and commercial communications mix is described in theoretical part. As well as what brand stands for, what values does is hold and other brand elements. Practical part is aimed on international cosmetics market and analysis of Czech decorative cosmetics market. Thesis also covers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52995
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Diana Stašková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52995
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Image marketingu z pohledu psychologie
Kateřina Kadlecová -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
Dagmar Skokanová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov