Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris – Thanh Hang Nguyen
Thanh Hang Nguyen
Diplomová práce
Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Marketing communication of brand L’Oréal Paris
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Loréal Paris v rámci dekorativní kosmetiky. V teoretické části jsou popsány marketingové, komunikační strategie a nástroje. Dále co je to značka, jaké má hodnoty a prvky. Praktická část se zaměřuje na světový kosmetický trh a analýzu českého dekorativního trhu. Nechybí ani představení společnosti Loréal a jejího portfolio. Seznámíme se značkou …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on marketing communication of a brand Loréal Paris in decorative cosmetics. Marketing strategy and commercial communications mix is described in theoretical part. As well as what brand stands for, what values does is hold and other brand elements. Practical part is aimed on international cosmetics market and analysis of Czech decorative cosmetics market. Thesis also covers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52995
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Diana Stašková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52995
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Image marketingu z pohledu psychologie
Kateřina Kadlecová -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
Dagmar Skokanová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov