Thanh Hang Nguyen

Diplomová práce

Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris

Marketing communication of brand L’Oréal Paris
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Loréal Paris v rámci dekorativní kosmetiky. V teoretické části jsou popsány marketingové, komunikační strategie a nástroje. Dále co je to značka, jaké má hodnoty a prvky. Praktická část se zaměřuje na světový kosmetický trh a analýzu českého dekorativního trhu. Nechybí ani představení společnosti Loréal a jejího portfolio. Seznámíme se značkou …více
Abstract:
Diploma thesis is focused on marketing communication of a brand Loréal Paris in decorative cosmetics. Marketing strategy and commercial communications mix is described in theoretical part. As well as what brand stands for, what values does is hold and other brand elements. Practical part is aimed on international cosmetics market and analysis of Czech decorative cosmetics market. Thesis also covers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Diana Stašková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52995

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management