Tereza Měsícová
Master's thesis
Mezigenerační vnímání sociální reklamy
Intergenerational Perception of Social Advertisement
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na mezigenerační vnímání sociální reklamy. Klíčovým cílem práce je zjistit, jak generace X, Y a Z vnímají sociální reklamu a jak na ně reklamní sdělení působí. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k řešení tématu. Je zde definovaná reklama a její druhy, sociální marketing, tvorba reklamní kampaně, nynější trendy a vymezeny generace spotřebitelů …moreAbstract:
This Master’s thesis focuses on the intergenerational perception of social advertisement. The aim is to find out how the generation X, Y and Z perceive social advertisement and how are these generations affected by the advertising messages. The basic terms that are necessary for this topic are explained in the theoretical part of the thesis. These terms include the definition of advertisement and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117809
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2017
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Marcela Šimková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen -
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in Bolivia
ANA LUCIA ASCARRUNZ LOBO -
Etika v reklamě v ČR a zahraničí
Marie Ryklová -
Etika a korektnost v reklamě
Daniela PLATZOVÁ -
Etika v reklamě
Šárka Prislingerová -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika v reklamě
Milana Mikheyeva -
Etika v reklamě
Eliška Rybarová