Vliv klasické a moderní pohádky na vývoj dítěte předškolního věku – Markéta Kykalová
Markéta Kykalová
Bakalářská práce
Vliv klasické a moderní pohádky na vývoj dítěte předškolního věku
The impact of the classical and modern fairy tale on the development of a child in preschool-age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem pohádek na osobnostní vývoj dítěte. Teoretická část se věnuje teorii pohádky, rozboru definic vybraných autorů. Dále popisuje psychický vývoj dítěte podle Jeana Piageta. Vymezuje vybrané typy alternativního vzdělávání společně s hlavními cíli, znaky a záměry. Popisuje běžný typ předškolního vzdělávání v MŠ v České republice. Praktická část obsahuje analýzu výběru pohádek …víceAbstract:
Bachelor's theses influence fairy tales on the child's personality development. The theoretical part deals with the theory of fairy tales, the analysis of definitions of selected authors. Further mental development of the child according to Jean Piaget. It defines selected types of alternative adult education with the main goals, features and intentions. Describes a common type of preschool education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12214
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Petra Bubeníčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Čuřín, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 8. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Vzdělávací program Začít spolu v kontextu individuálního přístupu a inkluze dětí.
Michaela Světlana RUČKOVÁ -
Inovativní program Začít spolu v mateřské škole
Romana KOSTKOVÁ -
Alternativní program Začít spolu jako řešení problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Ráabová -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Alternativní program Začít spolu na 1. stupni základních škol
Hana ČERNOCHOVÁ -
Projekt v mateřské škole s prvky alternativního vzdělávacího programu Začít spolu
Miroslava Masařová
Název
Vložil
Vloženo
Práva