Propedeutika rovinné geometrie v mateřské škole – Veronika VACULÍKOVÁ
Veronika VACULÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Propedeutika rovinné geometrie v mateřské škole
Introduction to plane geometry in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na propedeutiku rovinné geometrie v mateřské škole. Hlavním cílem této bakalářské práce je příprava propedeutických činností zaměřených na rozvoj rovinné geometrie. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělená do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na vývojovou charakteristiku dítěte předškolního věku, kterou popsala …viacAbstract:
Thisbachelor thesis focuses on propaedeuticsofplanar geometry in a kindergarten. Themaingoalofthis thesis ispreparationofpropaedeuticactivitiesfocusing on planar geometry development. Thebachelor thesis isdividedintotwoparts, theoretical and practical. Thetheoretical part consistsofthreechapters. Thefirstchapterconcentrates on thedevelopmentalcharacteristicsof a pre-schoolchildwhichwasdescribed by …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2016
Zverejniť od: 5. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2016
- Vedúci: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACULÍKOVÁ, Veronika. Propedeutika rovinné geometrie v mateřské škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Rané matematické představy a dovednosti dětí ve věku 18 měsíců až 3 roky
Anna Bulušková -
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová