Vnímání značky VŠE mezi uchazeči a studenty – Eliška Hronová
Eliška Hronová
Diplomová práce
Vnímání značky VŠE mezi uchazeči a studenty
Perception of the Prague University of Economics and Business (VŠE) brand among applicants and students
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak je Vysoká škola ekonomická v Praze vnímaná uchazeči a studenty a následně navrhnout doporučení pro VŠE v Praze v oblasti řízení značky a komunikace. Teoretická část je věnována vysvětlení funkce a hodnoty značky, povědomí o značce, identity a image značky. Dále je vysvětlen brand positioning, body shody a odlišnosti značky, řízení značky a specifika řízení …víceAbstract:
This thesis aims to find out how the Prague University of Economics and Business is perceived by applicants and students and then to propose recommendations for the VŠE in the area of brand management and communication. The theoretical part is devoted to explaining the function and value of the brand, brand awareness, brand identity and brand image. Furthermore, brand positioning, points of parity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Employability of graduates of Faculty of Business Administration at the University of Economics, Prague
Monika Petrášová -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo -
Career pathways and employment strategies of graduates of Czech Government agricultural university scholarships for studies in the Czech Republic
Narcisse Yao Ayassou -
Evaluace kurzů ve společnosti University of New York in Prague s.r.o.
Tomáš Pivný -
Economics and Business in Social Sphere
Tofik Taghiyev -
Assessment of the financial position and performance of the company Huawei operating in the information and communications technology (ICT) industry
Zhuo Tan -
Cryptocurrency and International Business
Anastasia Goncharuk -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová