Veronika Tomanová

Diplomová práce

Analýza a strategie společnosti Škoda Auto a.s. na čínském trhu, možnosti rozšíření na trhy JV Asie

Analysis and strategy of the company Škoda Auto, a.s. in the market of China, possibilities to expand in the markets of Southeast of Asia
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit působení Škoda Auto na čínském trhu, který je pro společnost v současnosti klíčovým odbytovým regionem. Dalším cílem je analýza potenciálních zemí, na které by mohla automobilka zacílit své další aktivity, a snaha o nástin možné strategie pro vstup na trhy zemí JV Asie. První kapitola se zabývá odvětvím automobilového průmyslu, větší důraz je zaměřen na domácí trh včetně vlivu …více
Abstract:
The aim of my work is the analysis of the company Škoda Auto in the market of China. This market is one of the key market for sales nowadays. Another aim is the analysis of potential countries for expanding of the company and trying to find a suitable strategy for enter. The first part deals with the automotive industry mainly in the domestic market including influence of world crisis. The presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Zuzana Hevešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25269