Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie – Bc. Štěpán PROKEŠ
Bc. Štěpán PROKEŠ
Master's thesis
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Online marketing in a selected e-shop during a pandemic
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice online marketingu v době pandemie, kdy jedním z nejsilnějších prodejních kanálů byl online prostor a v něm působící internetové obchody. Cílem práce je zavedení a nastavení online marketingu v již fungujícím e-shopu Obuvdirrovi.cz s následným ověřením účinnosti nastaveného online marketingu. Pozornost je soustředěna na nastavení online marketingové strategie, …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing during the pandemic when one of the strongest sales channels was the internet and e-shops operating in it. The aim of the work is to introduce and set up online marketing in the already functioning e-shop Obuvdirrovi.cz with subsequent verification of the effectiveness of the set online marketing. Attention is focused on setting up an online …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROKEŠ, Štěpán. Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie . České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Barbora Vojtěchová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
E-commerce Strategy and Online Marketing of Ellex Company
Barbora Dolanská -
Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Dominika Spáčilová -
Tvorba PPC kampaní pro e-shopy a poptávkové weby
Karel Zouhar
Názov
Vložil
Vložené
Práva