Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka – Denis Švejda
Denis Švejda
Bachelor's thesis
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Abstract:
Metodologie výpočtu hodnoty pro zákazníka marketingovým, inovačním a univerzálním přístupem. Zvýraznění jejich předností i nedokonalostí. V praktické části vystoupí do popředí výhody i nevýhody při zjišťování potřebných informací, rozdílných u různých přístupů měření hodnoty pro zákazníka. Bakalářská práce je určena všem, kteří stojí na rozcestí při vnímání hodnoty, při snaze najít konkurenční výhodu …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4628
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2008
- Supervisor: Radim Vlček
- Reader: Jan Heřman
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVEJDA, Denis. \textit{Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/2oh5xl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Milena Zdeňková -
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Anna Bondareva -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Alena Škrhová