Analýza komunikační kampaně podniku – Bc. Tereza Nováková
Bc. Tereza Nováková
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně podniku
Analysis of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je primárně analýza současné komunikační kampaně softwaru pro projektové řízení PMportal od společnosti Icotnio CR, s.r.o. a sekundárně analýza komunikační kampaně samotné společnosti, na základě zjištěných nedostatků vytvořit návrh doporučení prostřednictvím tvorby nové komunikační kampaně. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. První …víceAbstract:
The goal of the master thesis “Analysis of the communication campaign” is primarily the analysis of existing communication campaign of the project management software PMportal by Icontio CR, s.r.o. and secondarily the analysis of communication campaign of the company itself. Based on the found out flaws the new communication campaign is suggested. The thesis consists of theoretical and practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pfcj9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kristýna Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrating Comprehensive Testing Strategies into Agile Project Management for Software Development
Jaynto Goswami Deep -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič