Bc. Tereza Nováková

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je primárně analýza současné komunikační kampaně softwaru pro projektové řízení PMportal od společnosti Icotnio CR, s.r.o. a sekundárně analýza komunikační kampaně samotné společnosti, na základě zjištěných nedostatků vytvořit návrh doporučení prostřednictvím tvorby nové komunikační kampaně. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. První …více
Abstract:
The goal of the master thesis “Analysis of the communication campaign” is primarily the analysis of existing communication campaign of the project management software PMportal by Icontio CR, s.r.o. and secondarily the analysis of communication campaign of the company itself. Based on the found out flaws the new communication campaign is suggested. The thesis consists of theoretical and practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kristýna Böhmová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta